"...سبزند آرزو ها در برگ های زردم..."

مشخصات بلاگ
"...سبزند آرزو ها در برگ های زردم..."

☆☆☆☆☆☆☆
دلتنگ دیدگاه عزیز... 😔❤
☆☆☆☆☆☆☆
طبق ماده ۱۸۳۴۹۲ بخش نظرات زین پس غیر فعال است.


دوشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۴۷ ب.ظ

پسته روزه را باطل... نمی کند(!!)

وارد اتاقم شد و مقابلم ایستاد و مشت کوچولوش رو باز کرد: مادر جون داده بهم... برا تو هم آوردم... :)
_ ممنون عزیزم. ولی من روزه ام.
+ پسته که اشکال نداره(!!)
_ داره. وقتی روزه هستی هیچی نباید بخوری. حتی پسته.
+ نه عمه جون. پسته برا روزه بد نیست(!!) خواهش می کنم بردار...
بعد خودش یه دونه از توی مشت کوچولوی پر از مهرش بر می داره و می گیره سمتم: دهنت رو باز کن... :/ :)))

تمایلی به اینکه خوراکی هاش رو با هر کسی تقسیم کنه نداره... حتی مامان خودش. اما به من که می رسه دلش می خواد از هر چی که داره لااقل یه دونه هم که شده بده بهم🤗❤❤❤

عشششق مننن، خدا حفظت کنه برامون ان شاءالله. 🍃❤🤗❤

۰۱/۰۲/۰۵
‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد

نظرات  (۳)

سلام 

خدا حفظشون کنه واستون .

شما خانوم تیرزاد هستید؟ من فکر کردم آقا تیرزاد هستید.

پاسخ:
سلام

ممنون و مشکور🙏🌹

بله بله... :))

قلمتان سبز

خدا حفظش کنه براتون

پاسخ:
خیلی ممنون🙏🌹
الهی آمین. 🍃
خدا عزیزان شما رو هم براتون حفظ کنه ان شاءالله. 🍃
۰۳ آبان ۰۱ ، ۱۱:۲۷ شاگرد بنّا

دنیای بی غل و غش بچه ها :)

پاسخ:
👌
دنیاشون زیباست... خیلی زیبا🤩